niedziela, 22 września 2013

Album w dobrych rękach..

Zaniosłam go do pracowni Kreatywnie.com . Nie zdążyłam położyć go na półce..a już znalazł uroczą amatorkę:) A może jest więcej amatorów na albumowe szaleństwa? Siadam i robię kolejne:)
okładka ze sztucznej skóry,z wycinankową rameczką,a właściwie to bombką zWycinanki
album typu waterfall..
Dołączyłam osobny mini albumik..
poniżej magiczne zapięcie, które powstało ze wskazówki starego budzika.
dużo zakamarków i dużo schowków...to lubię najbardziej..
i kolejne tajne zakamarki albumu..tutaj schowałam kalendarz na cały rok..
i kolejne ukryte miejsca tym razem w podwójnie wysuwanej kartce:) do której zrobiłam TUTORIAL
Do wykonania albumu użyłam papierów z Wycinanka Papermania All Aboard Collection Papermania Chronology Collection Papermania Capsule Collection Galeria PapieruKapuśniaczek 01 i jeszcze jeden ale bezimienny:)jak namierzę producenta to dopiszę:) i to tyle.. I jakie wrażenia? Napisz proszę w komentarzach. Pozdrawiam. Marta

4 komentarze:

Aneczka pisze...

Martuś, on jest po prostu bombowy!!!!!!!!!!! Czyli u mnie by leżał w szafie niezapisany latami, bo....szkoda by go było zniszczyć :D

MoonSun pisze...

:) to już wiem co zrobię dla Ciebie przy najbliższej prezentowej okazji..coś czego nie będzie tobie szkoda użyć:)ale dowiesz się w swoim czasie.

Anonimowy pisze...

To ja, Małgorzata, właścicielka tego fantastycznego albumu. Służy mi do podziwiania i zachwytu, absolutnie nie zamierzam go zabazgrywać swoimi notatkami. Dziękuję, jest nadzwyczajny.

MoonSun pisze...

Bardzo się cieszę,że mnie Pani odnalazła:)
Zachęcam żeby używać...przynajmniej na te najpiękniejsze momenty:)A jak się zapełni...to zapraszam po nowy.Pozdrawiam.Marta

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...