wtorek, 17 lutego 2015

Po długiej przerwie..zamek księżniczki




Systematyczność wpisów to nie jest moja mocna strona.Ale teraz to chyba już przesadziłam.
Właściwie większość zimy wycięłam z mojego blogowego życiorysu:)
Ale to wcale nie oznacza że zawiesiłam swoje plastyczno -artystyczne wynurzenia.
I tak oto prezentuję kartkę zrobioną dla dziewczynki na jej 4 urodzinki.
Wiadomo-dziewczynki w tym wieku to w większości małe księżniczki.A czego potrzebują małe księżniczki?(oprócz złotej karety oczywiście).
Kartka podwójnie rozsuwana przybrała postać zamku.
Pociągając za wstążkę wysuwamy karnet z życzeniami, a w tym samym momencie pojawia się wieża z księżniczką.


Mojemu synkowi się podobało..chociaż wlałby smoka w zamku..hmm 
To jest pomysł na następny raz....:)

Brak komentarzy:

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...