środa, 18 lutego 2015

Kartka dla Dżentelmena



Wychodzę z założenia że większość mężczyzn woli jednak styl i prostotę:)

Początkowo użyłam pięknej malinowej wstążki i zawiązałam kokardę. Ach..jak cieszyło oko. 
Niestety, po przeprowadzeniu szybkiej ankiety wśród męskiej części mojej familii okazało się ,że powinnam jednak zrezygnować z różowych kokard:D (no cóż w sumie mogłam się tego spodziewać)
Zamiast tego prosta i elegancka wstążka.Czerwona. Hmm..
Ostatecznie w tej postaci Kartka została wręczona pewnemu wspaniałemu Dżentelmenowi w dniu jego 18 urodzin:)
Ale żeby nie było tak prosto i smutno.. kartkę zapakowałam w to:

Muszę przyznać że moje koślawe pudełko-koperta zrobiła znacznie lepsze wrażenie na Jubilacie.:)

 Pozdrawiam:)





Brak komentarzy:

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...